• Klantenbeoordeling: 9,7
Hulp nodig? Bel 035 203 1380

Klantenservice

Levertijd

Producten op voorraad worden op werkdagen doorgaans binnen 24 uur verzonden. Bestellingen geplaatst vóór 12.00 uur en betaald via iDEAL worden meestal de volgende dag geleverd, mits op voorraad.
 


Voorraad toewijzen

Betaal zo snel mogelijk om zeker te zijn van de huidige voorraad, die pas na ontvangst van uw betaling aan uw bestelling wordt toegewezen. Als u per overschrijving betaalt, kan de voorraad tussentijds aan een andere klant worden verkocht, wat de levertijd van uw bestelling mogelijk verlengt.

 
De bezorgtijd hangt af van de gekozen verzendmethode. Bij verzending met PostNL, onze persoonlijke bezorgservice of UPS, ontvangt u een track & tracé code zodra de bestelling is verzonden. Hiermee kunt u het pakket online volgen en krijgt u een indicatie van de bezorgtijd.
 
Bij verzending met de privékoerier neemt onze planner binnen 5 werkdagen contact met u op om bezorgdagen binnen uw regio door te nemen en een afspraak te maken. Door drukte kan de planning soms langer duren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u na 5 werkdagen nog geen afspraak heeft kunnen maken. 

Waar zie ik de te verwachte levertijd?

De verwachte levertijd wordt getoond op de product pagina en in uw winkelwagen. Ook ontvangt u een mail met de bestelbevestiging, waarin de te verwachte levertijd staat vermeld. Zodra alle producten op voorraad zijn, verzenden wij uw bestelling en ontvangt u een track & tracé of wordt er een afspraak ingepland om de bestelling op te halen bij ons op kantoor.