Bezorgen en ophalen

Bezorgmethoden

The Silver Mountain maakt online goud en zilver bestellen veilig, gemakkelijk en snel. U kunt bij ons eenvoudig goud en zilver kopen en uw bestelling volledig verzekerd thuis laten afleveren. Wilt u de bestelling het liefste zelf komen ophalen? Dat kan op ons kantooradres in Baarn.

Verzenden binnen Nederland

 

Ophalen op kantoor
€ 9,-

  • Ophalen op afspraak
  • Discrete locatie
  • Betaling contant of per pin mogelijk
 

Aangetekende verzending
€ 9,-

  • Bestellingen tot €1.000,-
  • Handtekening voor ontvangst
  • Aflevering uitsluitend op uw adres
 

Daglevering UPS
€ 15,-

  • Levering overdag
  • Handtekening voor ontvangst
  • Pas levering aan via UPS MyChoice

Verzenden binnen België

 

Ophalen op kantoor
€ 9,-

  • Ophalen op afspraak
  • Discrete locatie
  • Betaling contant of per pin mogelijk
Meest gekozen

Daglevering UPS
vanaf € 9,-

  • Levering overdag
  • Handtekening voor ontvangst
  • Pas levering aan via UPS MyChoice

Ophalen op kantoor

U kunt uw bestelling ophalen bij ons op kantoor in Baarn. Hier beschikken we over een discrete en beveiligd locatie waar u edelmetaal kunt ophalen. Op ons kantoor werken we met cameratoezicht en daarnaast dient u zich te legitimeren voor het bezoekersregister. Op ons kantooradres houden we om veiligheidsredenen geen voorraden aan en u kunt uitsluitend op afspraak uw bestelling komen ophalen. Gelieve er rekening mee te houden dat het enkele dagen kan duren tussen het moment van bestellen en het moment dat uw bestelling op ons kantoor afgehaald kan worden.

Bestellingen die op kantoor worden opgehaald kunnen desgewenst contant of per PIN bij het afhalen worden voldaan. De betaalmethode dient u aan te geven bij het plaatsen van de bestelling.

Aangetekend PostNL

Een goedkoper alternatief voor bestellingen tot EUR 1.000.

Pakketten die wij aangetekend versturen worden met handtekening voor ontvangst verzonden, inclusief de instructie uitsluitend af te leveren op het bezorgadres. Let wel: het kan voorkomen dat PostNL deze instructies niet opvolgt en dat het pakket na een mislukte afleverpoging elders wordt aangeboden of bij een PostNL ophaalpunt wordt afgeleverd.

Daglevering UPS

Via UPS wordt uw pakket aangeboden met verplichte handtekening voor ontvangst. Het pakket kan ook worden ontvangen door iemand anders op hetzelfde adres.

UPS levert bestellingen op maandag tot en met vrijdag, zowel in Nederland als in België. Wanneer u niet thuis bent, kan UPS uw pakket afgeven bij de buren, bij het dichtstbijzijnde servicepunt of een nieuwe afleverpoging doen op de volgende werkdag. Via UPS MyChoice kunt u uw levering eenvoudig aanpassen naar een moment of plek naar wens.

LandAankoopbedrag tot €5.000,-Aankoopbedrag vanaf €5.000,-
Nederland Euro 15,- Euro 0,-

UPS (naar België, of de rest van Europa)

Verzendingen met UPS zijn mogelijk voor afleveringen in geheel Europa. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en het gewicht van het pakket. Bekijk hieronder alle verzendkosten per land en gewicht.

Let op: Door de Brexit moet u importbelasting betalen op producten die vanuit Nederland worden gekocht en worden verstuurd naar het Verenigd Koninkrijk. Bij het afleveren van uw pakket door UPS, zult u de importbelasting moeten voldoen.

Land 0 tot 5 kg 5 tot 15 kg
België Euro 9,- Euro 9,-
Bulgarije Euro 19,- Euro 25,-
Denemarken Euro 15,- Euro 19,-
Duitsland Euro 9,- Euro 11,-
Estland Euro 19,- Euro 25,-
Finland Euro 15,- Euro 19,-
Frankrijk Euro 9,- Euro 11,-
Griekenland Euro 19,- Euro 25,-
Hongarije Euro 19,- Euro 25,-
Ierland Euro 19,- Euro 25,-
Italië Euro 19,- Euro 35,-
Kroatië Euro 19,- Euro 25,-
Letland Euro 19,- Euro 25,-
Litouwen Euro 19,- Euro 25,-
Luxemburg Euro 9,- Euro 11,-
Oostenrijk Euro 19,- Euro 35,-
Polen Euro 19,- Euro 25,-
Portugal Euro 19,- Euro 35,-
Roemenië Euro 19,- Euro 25,-
Slovenië Euro 19,- Euro 25,-
Slowakije Euro 19,- Euro 25,-
Spanje Euro 19,- Euro 35,-
Tsjechië Euro 19,- Euro 25,-
Verenigd koninkrijk Euro 15,- Euro 25,-
Zweden Euro 19,- Euro 25,-

Status van bestelling

De status van uw bestelling kunt u terugvinden in uw account. Hier staat aangegeven per bestelling wat de actuele status is. Zodra de status is aangepast naar "in behandeling", wordt de bestelling binnen 24 uur verwerkt in ons magazijn en dan ontvangt u een e-mail ter bevestiging zodra de bestelling is verwerkt. De status "backorder" houdt in dat één of meerdere producten nog niet op voorraad is en dat uw bestelling in behandeling kan worden genomen zodra deze voorraad arriveert. Bij het plaatsen van de bestelling zal een indicatieve levertijd zijn weergegeven waar u rekening mee kunt houden, dit is tevens bij de orderbevestiging per product vermeld.

Levertijd en bezorgtijd

Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 24 uur verzonden. Als u een bestelling plaatst voor 12.00 uur en via iDEAL het bedrag voldoet heeft u doorgaans de bestelling de volgende dag in huis indien de producten op voorraad zijn.

Voor de bezorgtijd van uw bestelling zijn we afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Bij verzendingen met PostNL, koerier en UPS ontvangt u van ons een track en trace code zodra de bestelling is verzonden. Hiermee kunt u het pakket online volgen en doorgaans staat daar ook een indicatie bij van de verwachte bezorgtijd.

Bezorgadres kiezen

Zodra u de bestelling plaatst kunt u het bezorgadres kiezen. Als u bent ingelogd en al eerder bij ons zaken heeft gedaan zal hier uw standaard-adres worden getoond. U kunt in uw account ervoor kiezen om meerdere adressen toe te voegen. Ook kunt u het adres wijzigen zodra u de bestelling plaatst.

Bezorgadres wijzigen

Heeft u al een bestelling gedaan en wilt u dan nog het bezorgadres wijzigen? Neem dan contact met ons op om deze wijzigingen door te geven. Gelieve daarbij ter referentie uw bestelnummer door te geven.

Pakket volgen

U kunt uw pakket volgen via de track en trace code. Deze code vindt u terug in een aparte e-mail, zodra uw bestelling wordt verzonden.

Binnen Nederland is de levertijd 1 werkdag, binnen België is dit 1 a 2 werkdagen.

Pakket niet ontvangen

Heeft u het pakket niet ontvangen? Als het goed is heeft de koerier dan een briefje achtergelaten met het verzoek om een nieuwe afleverpoging af te stemmen of het pakket bij een servicepunt achtergelaten. U kunt contact opnemen met de vervoerder en daarbij uw track en trace code ter referentie doorgeven. Heeft u geen bericht gehad van de vervoerder, neem dan contact met ons op.

Bestelling ophalen

Het ophalen van uw bestelling is op afspraak mogelijk bij ons kantoor te Baarn. Wij zijn iedere werkdag geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur en kunnen in overleg soms ook afwijken van deze tijden. Het ophalen is uitsluitend op afspraak mogelijk en als u een nieuwe bestelling plaatst dient u er rekening mee te houden dat het enkele dagen duurt alvorens wij uw bestelling op ons kantoor beschikbaar hebben.

Bezoekersregister

Voor uw en onze veiligheid werken we met een bezoekersregister. We verzoeken u daarom een identiteitsbewijs mee te nemen voor ons bezoekersregister. Dit dient tevens ter controle dat we de bestelling aan de juiste persoon afleveren.

Uw identiteitsgegevens worden zorgvuldig behandeld en als u dit wilt kunnen we de gegevens overnemen op een formulier waarbij u kunt controleren dat we uitsluitend de relevante gegevens noteren.