Account

Account aanmaken

U kunt via onze website een account aanmaken. Een account is benodigd om online een aankoop te doen. Wilt u een bestelling komen ophalen en bij het afhalen voldoen, dan kunt u ook telefonisch bestellen en dan is het niet nodig om van te voren een account aan te maken. 

Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd ontvangt u een e-mail met het verzoek om uw account te bevestigen. Zodra uw account is bevestigd kunt u op onze website inloggen, bestellingen plaatsen en de status van uw bestelling volgen.

Wachtwoord vergeten


Bent u uw wachtwoord vergeten, vraag dan een nieuw wachtwoord. U ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te voeren. Heeft u deze e-mail niet ontvangen, controleer dan uw spamfolder of neem contact met ons op om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Gegevens wijzigen

Zodra u bent ingelogd kunt u uw gegevens wijzigen. De gegevens van uw account kunt u altijd aanpassen en u kunt ook meerdere adressen aanmaken indien u meerdere afleveradressen wilt gebruiken of ook op naam van een bedrijf wilt aankopen. De gegevens van uw account kunt u altijd aanpassen. De gegevens op uw factuur kunnen achteraf niet worden aangepast.

Inschrijven nieuwsbrief

The Silver Mountain verstuurt met regelmaat nieuwsbrieven om u op de hoogte te houden over ontwikkelingen in de markt, nieuwe producten en aanbiedingen en meer. Ook blijft u zo op de hoogte van speciale kortingscodes en kunt u een koersalert ontvangen zodra de koersen sterk stijgen of dalen. 

Vult u ook gelijk uw gegevens zo volledig mogelijk in, dan kunnen we u zo relevant mogelijke informatie sturen.

Klik hier om in te schrijven voor de nieuwsbrief.

Uitschrijven nieuwsbrief

Wilt u zich uitschrijven voor de nieuwsbrief dan is dat mogelijk via de link "Uitschrijven" die onderaan in de email staat vermeldt. Daarnaast is het mogelijk om in uw account bij uw voorkeuren de inschrijving van de nieuwsbrief aan te passen of om u uit te schrijven. 

Een klacht melden

Heeft u een klacht, neem dan contact met ons op om deze in te dienen. Vermeldt hierbij uw bestelnummer en contactgegevens, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op om de klacht af te handelen. 

Indien u gebruik maakt van de kopersbescherming van TrustedShops heeft u tevens de mogelijkheid om bij TrustedShops uw klacht te melden. Wij dienen dan op korte termijn daarop te reageren en indien onze oplossing niet toereikend is kunt u via TrustedShops een beroep doen op uw kopersbescherming. 

Uiteraard streven wij ernaar uw klacht snel en kundig op te lossen.

Waar vindt ik mijn factuur?


Indien u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons de factuur ter bevestiging van de ontvangst van de betaling. De factuur ontvangt u dus doorgaans nadat wij de betaling hebben ontvangen. Deze factuur sturen wij per e-mail en tevens kunt u de facturen terugvinden in uw account.

Heeft u geen factuur ontvangen, dan kunt u deze opvragen door contact met ons op te nemen.

Zakelijk account

Indien u een account wilt openen op naam van een bedrijf dient u vooraf contact met ons op te nemen. Wij ontvangen dan graag uw bedrijfsgegevens inclusief een recent uittreksel van de kamer van koophandel en een kopie van uw legitimatiebewijs. In verband met de Wwft dienen wij een clientonderzoek te doen alvorens uw zakelijk account geactiveerd wordt. Dit kan 1 tot 2 werkdagen duren. Nadat uw account is aangemaakt kunt u op naam van uw bedrijf aankopen doen.

Wilt u edelmetaal kopen vanuit het buitenland en als intracommunautaire levering laten uitleveren, dan is dit ook mogelijk. Het is dan uitsluitend mogelijk om telefonisch of per e-mail te bestellen.

Groothandel account


Om een groothandel account te openen dient u contact op te nemen. U komt in aanmerking voor een groothandel account bij een maandelijkse afname van tenminste EUR 100.000. Wij leveren alle producten op onze website tegen groothandelstarieven en kunnen daarnaast dropshipping oplossingen aanbieden voor wederverkopers binnen Europa.