De afgelopen tijd hebben wij op de achtergrond hard gewerkt aan de nieuwe site van The Silver Mountain en deze is live! Met deze nieuwe site willen we u – als klant – nog beter bedienen en informeren. In dit artikel vertellen we graag meer over de doorgevoerde wijzigingen, de nog komende wijzigingen en wat dit voor u als klant betekent.
Bij de oprichting van The Silver Mountain in 2008 hadden wij een helder doel voor ogen: wij wilden het aankopen van fysiek zilver en goud op een toegankelijke, veilige en transparante manier mogelijk maken. Om dit proces online nog beter te regelen zijn we aan de slag gegaan met een nieuwe site waar klantvriendelijkheid en goede informatievoorziening voorop staat.
Zo zijn er nieuwe productpagina’s met nog meer informatie over de producten en prachtig beeldmateriaal om onze munten en baren nog beter aan u te laten zien. De indeling van onze categorieën is ook gewijzigd met als doel het makkelijker te maken om te vinden wat u zoekt. Daarnaast zijn er vele functionele wijzigingen (op de achtergrond) doorgevoerd om de werking van de site te verbeteren. Zo hebben we ook onze minimale bestelwaarde verhoogd naar €1000,-. Op deze manier willen we u graag nog beter kunnen bedienen en te woord staan.
Een goed voorbeeld hiervan is de introductie van een nieuwe verzendmethode: onze huiskoerier. Onze nieuwe huiskoerier is een betrouwbare partner voor het verzenden van uw bestelling op een veilige, discrete en volledig verzekerde manier. U kunt nu ook kiezen om uw bestelling overdag of 's avonds laten bezorgen. Om onze huiskoerier aan u voor te stellen hebben we t/m december 2022 een introductiekorting en is de huiskoerier voor elke bestelling binnen Nederland gratis.
Wellicht zult u in het begin wat moeten wennen aan het nieuwe uiterlijk van thesilvermountain.nl, maar de service zoals u die van ons gewend bent, is nog steeds hetzelfde. Daarnaast is en blijft onze nieuwe site de komende tijd nog in ontwikkeling. Dit betekent dat nog niet alles perfect werkt zoals het zou moeten werken en er soms foutmeldingen kunnen ontstaan. Wij doen er natuurlijk alles aan op dit zoveel mogelijk te voorkomen, maar het kan zijn dat u hier kort hinder van ondervindt.
Praktische informatie over uw account
Mocht u tegen problemen aanlopen of heeft u een vraag? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@thesilvermountain.nl of via telefoonnummer 035 203 1380.
Deze release van onze nieuwe site is de eerste stap in het verbeteren van onze site en daarmee onze online dienstverlening. Ons doel is om stap voor stap nog meer verbeteringen door te voeren en eventuele bugs op te lossen.
Updates waar u zich nu al op kan verheugen zijn:
De komende tijd zullen er nog meer verschillende updates worden doorgevoerd om thesilvermountain.nl nog klantvriendelijker te maken. Mocht u in de tussentijd een foutmelding tegenkomen of iets anders geks zien?
Laat het ons weten, dan gaan we er mee aan de slag.